Forum www.motoczesci.fora.pl Strona Główna
»
Tuning, przeróbki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
POJAZDY-OGÓLNIE
----------------
Skutery
Motocykle
Quady
Offroad
Zabytkowe
PORADNIKI MOTOCYKLOWE
----------------
Tuning, przeróbki
Mechanika pojazdowa
Technika jazdy
Prawo - przepisy
Bezpieczeństwo jazdy
Ulubione / znienawidzone warsztaty
CZĘŚCI, AKCESORIA, DODATKI
----------------
Częsci ekploatacyjne / silnikowe
Elektronika / elektryka
Odzież
Elementy nadwozia
Ogumienie
Układy wydechowe
SPORT
----------------
Żużel
MotoGP,
Inne
TURYSTYKA
----------------
Wycieczki, wypady
Zloty
HYDEPARK - OGŁOSZENIA
----------------
Luźne rozmowy
Sprzedam - ogłoszenia
Kupię - ogłoszenia
O formum i stronie
Humor
UŻYTKOWNICY
----------------
O sobie
Mój motor / skuter
Moje wpadki / wypadki
REGIONALNE
----------------
Dolnośląskie
Kujawsko-Pomorskie
Łódzkie
Lubelskie
Lubuskie
Małopolskie
Mazowieckie
Opolskie
Podkarpackie
Podlaskie
Pomorskie
Śląskie
Świętokrzyskie
Warmińsko-Mazurskie
Wielkopolskie
Zachodniopomorskie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
aaa4
Wysłany: Wto 11:21, 31 Lip 2018
Temat postu:
-Zreszta nie o to mi chodzilo. Co robicie na Lajonie?
-Ratujemy galaktyke - wyjasnil krotko Silikoid.
Przeciazenia nasilily sie tak, ze Altos zamilkl. Odezwal sie, gdy tylko niewidoczna prasa oslabla.
-Jestes w stanie teraz mowic?
-Tak. Te funkcje moga byc prowadzone niezaleznie.
-Pieknie. Moge zapytac o twoje imie?
-Dla ludzi brzmi ono jak Sedmin.
Key przymknal oczy.
-Ciekawe - powiedzial. - Zawsze sadzilem, ze wasze imiona sa zwiazane z pozycja spoleczna i ze Sedminem mozna nazywac jedynie Podnoze Podstawy.
-Masz racje. W naszym spoleczenstwie zajmuje pozycje analogiczna do stanowiska Imperatora u ludzi.
-Niezmiernie mi to pochlebia - powiedzial Key.
-Smierc to zawsze smierc, bez wzgledu na to, czy zadaje ja imperator, czy zolnierz - nie zgodzil sie z nim Sedmin.
-Odchodza - powiedziala Kal w przestrzen. Na mostku s
kubala1669
Wysłany: Czw 15:13, 08 Sty 2009
Temat postu:
mam sprawe kupiłem filtr stożkowy do tego motoru tylko jest problem bo mi sie dusi i nie ma lepszych osiagow co jest grane ? co mam zrobic aby bylo ok??
zippo
Wysłany: Wto 23:13, 13 Maj 2008
Temat postu:
Mieloch ma duzo,kupowałem u nich wariator.Ale jeśli chodzi ci o cylinder do entro to nie mam pojęcia
Gość
Wysłany: Pon 10:02, 12 Maj 2008
Temat postu:
znasz jakiś sklep internetowy z częściami do tuningu???
zippo
Wysłany: Wto 23:37, 06 Maj 2008
Temat postu:
Może i fajny,ale nie idzie biegami mielić
Hm,nsr.Leci ze 160,made in honda więc jakość też na poziomie,oglądałem go na zlocie niecały tydziń temu i maleństwo to też nie jest.Fajna maszynka.Ja dopiero za rok na A1 moge zdawać.Prawko bedzie to sie przesiadam na Cagive mito EVO i strzała
Ja uznaje tylko włoskie moto.Kociak(mito-kot) jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o moc,ale jak wykorzystujesz ją w pełni,to z trwałością już nie tak kolorowo
Pozatym to maszynka tylko do sportu i temu jest podporządkowana.NSR do codziennej jazdy jest bardzo dobra,foll części do niej i łatwo ją opanować,bo nie ma tego kopa co mito w okolicach 9 tyś. obr./min. Podsumowując;trwała,niezawodna,łatwa w obsłudze,poręczna,w miare mocna.
No i takie małe porównanako mi wyszło,hehe.
Pozdro
Gość
Wysłany: Wto 20:59, 06 Maj 2008
Temat postu:
aha oki dzięki:):)fajny ten twój moto.Ja chciałem najpierw tuna strzelić temu mojemu moto zobaczyć jaki będzie jak słabizna sprzedam go i kupie sobie honde nsr125r co ty na to?
pozdro
zippo
Wysłany: Wto 20:24, 06 Maj 2008
Temat postu:
Blokad spróbuje na necie poszukać,a co do tego tunu,to tak; napewno jest opłacalny,mocy przybędzie,szybszy też będzie,ale nie aż tyle co ten kolo pisał.Spokojnie ci sie powinna moc podwoić.Ja mam Keewaya matrixa '06 rok + w.w. tuning.
Ale teraz docieram
Zmieniałem tłok,bo jakoś słabną,ledwo setke wyciagał
Gość
Wysłany: Wto 14:55, 06 Maj 2008
Temat postu:
mieszanka jest okej ja mam chyba coś z gaznikiem bo dziwne żeby on mi gasł jak zamkne ssanie.... musi chyba być dobrze ustawiony
Gość
Wysłany: Wto 14:52, 06 Maj 2008
Temat postu:
aha a ja myslalem ze cos da to ze wymienie cylinder tłok itd. ale dupa a ty jaki masz moto???? i wogule co ja moge zrobić żeby ten moj krros szybciej leciał jego V-max to 45km/h to bardzo mało
:(ma jeszcze blokady i nie wiem jak je sciągnąc bo nie wiem gdzie one są... wiem że coś w gaźniku trzeba zrobić ale co??aha i mam na tłumniku przy moto taką rurke przyspawaną i taki wężyk czy to też jest blokada? pozdro
zippo
Wysłany: Pon 21:51, 05 Maj 2008
Temat postu:
Co do tego cylindra 75 cc.Nie spodziewaj sie mocy,tak jak ten koleś w komentach napisał,że ma ponad 19 KM.To bajka jak dla mnie.2T przy tej pojemności z dobrym tunem osiągają tyle.Max dla 80 cc w 2T to 30 KM,ale to już koszt kilku,nawet kilkunastu tyś. zeta.W 4T,to nieosiągalne,zobacz se krossa z rometa 200 ccm 4T-15,6 KM czy cos tak.Będzie sie lepiej zbierał,bedzie szybszy,ale taka moc to bajka.Wiem co mówie,bo mój sprzęt przeszedł już dość poważny tuning a garze Polini 70 cc for race,wymanie przekładni,kompletnym tuningowym wydechu i paru duperelach i jego max to ok 13-15 KM i V-Max ok 120 km/h.Ale to 2T.
zippo
Wysłany: Pon 21:38, 05 Maj 2008
Temat postu:
Hm,może masz źle mieszanke ustawioną?To tylko domysł,bo ja mam automatyczne ssanie więc nie miałem takiej przypadłości.Ja miałem taki problem,że moto jak było zimne,paliło na dotyk,a po kilkunastu kilometrach,jak go zgasiłem,za h..a nie chciał odpalić.Wyregulowałem gaźnik i problemy ustały.
kubala1669
Wysłany: Pon 0:09, 05 Maj 2008
Temat postu:
co jest nie tak jeżeli moto mi gaśnie jak zamkne ssanie??? a na otwartym dobrze pracuje:)
Gość
Wysłany: Nie 21:26, 04 Maj 2008
Temat postu:
chciałbym wrzucic w ten motorek cylinder tłok i głowice 75ccm:):)gdzie bym dostał takie coś jest jakiś interntetowy sklep gdzie moge to zamówić??hehe pozdrawiam:)
zippo
Wysłany: Nie 16:25, 04 Maj 2008
Temat postu:
Jak to dobry serwis to wyjedzie w pełni zdrów
Pozdro
Gość
Wysłany: Nie 13:13, 04 Maj 2008
Temat postu:
aha:) no bo ja teraz będę go dawał na przegląd wiec niech zobaczą co z nim jest:) ja jestem z woj wielkopolskiego a czemu?pozdrawiam
zippo
Wysłany: Pią 21:34, 02 Maj 2008
Temat postu:
No nie wiem co to może być.Może gaźnik jest zasyfiony i przy wyższych obrotach za mało paliwa podaje i zdycha.No nie wiem,musiałbyś sie jakiegoś serwisanta zapytać.Skąd jesteś?
Gość
Wysłany: Pią 11:12, 02 Maj 2008
Temat postu:
aha dzięki
:)hm nie nie od początku dopiero od nie dawna tak zaczoł zwalniać
nie wiem co jest
zippo
Wysłany: Czw 22:26, 01 Maj 2008
Temat postu:
Da rade.Popularniejszą pojemnościa do tunu 4T jest 80 cc,ale to chyba nie problem
A on ci od początku tak zwalniał,czy dopiero teraz zaczął?
Pozdro
Gość
Wysłany: Czw 10:07, 01 Maj 2008
Temat postu:
tak to jest 4T...a jak bym chciał wymieńić przy nim cylinder tłok i głowice 75ccm da rade??? mam też taki problem moto nie chce mi wiecej jechać tylko zwalnia przy 40km.....co może być?? pozdro:)
zippo
Wysłany: Śro 23:14, 30 Kwi 2008
Temat postu:
To jest 4T jak dobrze kojarze?
Możesz zmienić moduł zapłonowy,zwiększyć pojemność,to daje najwięcej,ułatwić ujście spalinom.Możesz tez założyć większe dysze w gaźniku,ale nie wiem czy uda ci sie je dostać,tuningowanych gaźników i ich podzespołów nie jest wiele dla 4T .
Pozatym splanować głowice,wypolerować kanały dolotowe.Możliwości jest w mól.
Co do blokad,zapytaj w formice w serwisie,bo w tym moto zbytnio się nie orientuje.
Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin