Autor |
Wiadomość |
|
Wysłany: Śro 21:01, 30 Kwi 2008 Temat postu: Tuning Crossa Pomocy:) |
|
|
Hej mam pytanko jak stuningować crossa entro???? co można w nim wymienić ?? jak sciągnąc blokady??
|
|
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Śro 23:14, 30 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
To jest 4T jak dobrze kojarze?
Możesz zmienić moduł zapłonowy,zwiększyć pojemność,to daje najwięcej,ułatwić ujście spalinom.Możesz tez założyć większe dysze w gaźniku,ale nie wiem czy uda ci sie je dostać,tuningowanych gaźników i ich podzespołów nie jest wiele dla 4T .
Pozatym splanować głowice,wypolerować kanały dolotowe.Możliwości jest w mól.
Co do blokad,zapytaj w formice w serwisie,bo w tym moto zbytnio się nie orientuje.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:07, 01 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tak to jest 4T...a jak bym chciał wymieńić przy nim cylinder tłok i głowice 75ccm da rade??? mam też taki problem moto nie chce mi wiecej jechać tylko zwalnia przy 40km.....co może być?? pozdro:)
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Czw 22:26, 01 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Da rade.Popularniejszą pojemnościa do tunu 4T jest 80 cc,ale to chyba nie problem A on ci od początku tak zwalniał,czy dopiero teraz zaczął?
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:12, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
aha dzięki :)hm nie nie od początku dopiero od nie dawna tak zaczoł zwalniać nie wiem co jest
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Pią 21:34, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No nie wiem co to może być.Może gaźnik jest zasyfiony i przy wyższych obrotach za mało paliwa podaje i zdycha.No nie wiem,musiałbyś sie jakiegoś serwisanta zapytać.Skąd jesteś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:13, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
aha:) no bo ja teraz będę go dawał na przegląd wiec niech zobaczą co z nim jest:) ja jestem z woj wielkopolskiego a czemu?pozdrawiam
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Nie 16:25, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jak to dobry serwis to wyjedzie w pełni zdrów
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:26, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
chciałbym wrzucic w ten motorek cylinder tłok i głowice 75ccm:):)gdzie bym dostał takie coś jest jakiś interntetowy sklep gdzie moge to zamówić??hehe pozdrawiam:)
|
|
|
|
|
kubala1669
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:09, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
co jest nie tak jeżeli moto mi gaśnie jak zamkne ssanie??? a na otwartym dobrze pracuje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Pon 21:38, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Hm,może masz źle mieszanke ustawioną?To tylko domysł,bo ja mam automatyczne ssanie więc nie miałem takiej przypadłości.Ja miałem taki problem,że moto jak było zimne,paliło na dotyk,a po kilkunastu kilometrach,jak go zgasiłem,za h..a nie chciał odpalić.Wyregulowałem gaźnik i problemy ustały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Pon 21:51, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Co do tego cylindra 75 cc.Nie spodziewaj sie mocy,tak jak ten koleś w komentach napisał,że ma ponad 19 KM.To bajka jak dla mnie.2T przy tej pojemności z dobrym tunem osiągają tyle.Max dla 80 cc w 2T to 30 KM,ale to już koszt kilku,nawet kilkunastu tyś. zeta.W 4T,to nieosiągalne,zobacz se krossa z rometa 200 ccm 4T-15,6 KM czy cos tak.Będzie sie lepiej zbierał,bedzie szybszy,ale taka moc to bajka.Wiem co mówie,bo mój sprzęt przeszedł już dość poważny tuning a garze Polini 70 cc for race,wymanie przekładni,kompletnym tuningowym wydechu i paru duperelach i jego max to ok 13-15 KM i V-Max ok 120 km/h.Ale to 2T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:52, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
aha a ja myslalem ze cos da to ze wymienie cylinder tłok itd. ale dupa a ty jaki masz moto???? i wogule co ja moge zrobić żeby ten moj krros szybciej leciał jego V-max to 45km/h to bardzo mało:(ma jeszcze blokady i nie wiem jak je sciągnąc bo nie wiem gdzie one są... wiem że coś w gaźniku trzeba zrobić ale co??aha i mam na tłumniku przy moto taką rurke przyspawaną i taki wężyk czy to też jest blokada? pozdro
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:55, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
mieszanka jest okej ja mam chyba coś z gaznikiem bo dziwne żeby on mi gasł jak zamkne ssanie.... musi chyba być dobrze ustawiony
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Wto 20:24, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Blokad spróbuje na necie poszukać,a co do tego tunu,to tak; napewno jest opłacalny,mocy przybędzie,szybszy też będzie,ale nie aż tyle co ten kolo pisał.Spokojnie ci sie powinna moc podwoić.Ja mam Keewaya matrixa '06 rok + w.w. tuning. Ale teraz docieram Zmieniałem tłok,bo jakoś słabną,ledwo setke wyciagał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:59, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
aha oki dzięki:):)fajny ten twój moto.Ja chciałem najpierw tuna strzelić temu mojemu moto zobaczyć jaki będzie jak słabizna sprzedam go i kupie sobie honde nsr125r co ty na to? pozdro
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Wto 23:37, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Może i fajny,ale nie idzie biegami mielić Hm,nsr.Leci ze 160,made in honda więc jakość też na poziomie,oglądałem go na zlocie niecały tydziń temu i maleństwo to też nie jest.Fajna maszynka.Ja dopiero za rok na A1 moge zdawać.Prawko bedzie to sie przesiadam na Cagive mito EVO i strzała Ja uznaje tylko włoskie moto.Kociak(mito-kot) jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o moc,ale jak wykorzystujesz ją w pełni,to z trwałością już nie tak kolorowo Pozatym to maszynka tylko do sportu i temu jest podporządkowana.NSR do codziennej jazdy jest bardzo dobra,foll części do niej i łatwo ją opanować,bo nie ma tego kopa co mito w okolicach 9 tyś. obr./min. Podsumowując;trwała,niezawodna,łatwa w obsłudze,poręczna,w miare mocna.
No i takie małe porównanako mi wyszło,hehe.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:02, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
znasz jakiś sklep internetowy z częściami do tuningu???
|
|
|
|
|
zippo
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Wto 23:13, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mieloch ma duzo,kupowałem u nich wariator.Ale jeśli chodzi ci o cylinder do entro to nie mam pojęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
kubala1669
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:13, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
mam sprawe kupiłem filtr stożkowy do tego motoru tylko jest problem bo mi sie dusi i nie ma lepszych osiagow co jest grane ? co mam zrobic aby bylo ok??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|